söndag 5 september 2010

Omstylingen är färdig

Äntligen så i fredags eftermiddag så blev vi klara med vår omstyling och storstädning i HEEELA butiken. Jag kan ju bara säga att det behövdes verkligen efter en hel lång hektisk sommar när man inte hunnit städa och fixa så pass mycket som man borde. Sen ska vi inte prata om hur många miljoner spindlar och spindelnät som jag har tagit hand om, så om det regnar de närmsta 7åren så beror det på mig, sorry alla;)
ny inkommit till butiken är superfinns krukor, ljusstakar, lyktor och fat från både Affari och IB Laursen.


Känner verkligen att det har blivit HÖST nu, vill bara pyssla och tända massa ljus.
Nu ska jag slänga mig på en av dagbäddarna ute på altanen i solen och bara slöa efter en fantastiskt trevlig kräftskiva hos goa vänner igår. TACK för senast.
kramkram i solen, Marie

Ps: visar fler bilder en annan dag, ni har ju inte fått se hälften än:)


1 kommentar:

  1. Sååå mycket fint Marie!! Din butik är underbar!!

    Hm..ser ut som att vi har en del samma leverantörer..tihi....

    Vill gärna se mer!!!
    Kramar Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)