onsdag 8 september 2010

Del 2

Här kommer den utlovade fortsättningen på omstylingen i min lilla butik. Här på marmorbordet ställde vi MASSOR av ljusstakar i olika material, fattigman silver, gjutjärn svart och vitmålad, lyckad blandning om ni frågar mig;) ljusstakarna kommer alla från Affari
Å hur vackert blev inte detta då, stora Myrcine i zinkpokaler från Affari, så vackert att en uppsättning fick följa med mig hem, tihi.

höstig "äppelbur"sååååå enkelt, sååå vackert. Bur från IB Larursen

Har ni sett nåt så vackert, den vita snirkliga tavla eller vad man nu kallar dom, I Like a lot.

Ha nu en underbar dag i solen, själv är det dax att cykla till jobbet.
Soliga kramar Marie




3 kommentarer:

  1. hej du soliga!
    du din butik är heeeelt underbar, guuu så vackra de vita krukorna är då med lejonhuvud, mohahah!
    må bäst, vi hörs, varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Hjäääälp, jag känner att jag skulle bli alldeles kollrig om jag finge besöka din vackra butik en dag. Precis som söta Lotten så hoppade jag till lite extra vid de vita lejonkrukorna, men både detta inlägget och det förra bjuder på så mycket snyggt att jag skulle ha svårt att avhålla mig från att fylla hela bilen! Detta är inget flyktigt bloggsmicker, du har verkligen massor med urläckra saker och snyggt arrangerade!

    Kram, Helena, The Swenglish Home, som fortfarande är lite anfådd av habegär... (jag vill ju inte vara så där ytligt materialistisk, men det är svårt att inte gå igång vid åsynen av så mycket fint... ;-D)

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du har i din butik, jättevackert med alla de olika ljusstakarna ihop!

    Du undrade om mina kransar. Jo, de är gjorda på halmstomme och det är brudslöja i den översta, så du hade rätt.

    När det gäller den turkosa tallrikshyllan så är den såld. Visst var den helt underbar, hittade den på en gårdsloppis i Danmark. Det var ärligt talat lite svårt att skiljas från den, hihi.

    Ha en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)