tisdag 17 augusti 2010

På tur med familjen

Nu under sommaren har jag inte varit mycket ledig men jag har i alla fall haft ett par tre lååååång helger, vilket har varit underbart.
En av turerna vi gjorde var till Ystad djurpark.

En smart idé var att man kunde hyra skrindor på plats så man slapp ta med vagn, sen tyckte barnen att det kändes lite speciellt att åka en sån istället för vanlig vagn.
Följande bilder talar för sig själv, det var massor av djur att titta på.





Hur söta får man vara egentligen, familjen kamel???????????????

dessa busarna var hur STOOORA som helst, nästan så man kunde sitta på dem :)




två sötnosar som verkligen gillade vår utflykt, de sprang från hage till hage och undrade vad som väntade i nästa.




detta är ett djur som jag verkligen gillar, de är så fina, kan det bero på färgerna???? vadå gillar jag vitt/svart????? nähä




Hej alla barn, har ni sett pappa kanin, shit vad stooooor den var, nästan så man blev rädd för den.
Har ni inte varit på Ystad djurpark, så kan jag varmt rekomendera ett besök, den är lagom stor för en dagsutflyckt, men ett tips från mig är att ni tar med egen matsäck. Det gjorde tyvärr inte vi.
Tack för visat intresse och på återseende.
Varmaste kramen Marie














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)