söndag 15 augusti 2010

Hösten är här...........

....känns det som, eller vad säger ni???? Barnen börjar dagis och 6-års imorgon och mannen åker iväg på konferens till Stockholm om en timme eller två. Det känns JÄTTE konstigt att han ska åka iväg och vara borta efter att han varit hemma i 7 härliga veckor.
I butiken känns det som om sommaren tog slut på sekunden den 1 augusti, jätte märkligt, vi brukar iallafall ha en hel del turister augusti ut.
T.o.m med solen försvann när augusti månad kom, man kan ju alltid hoppas att den kommer tillbaka igen och ger oss en helt underbar höst. Som ni ser så är det mycket höst i butiken nu med lite mustigare färger, ta tex de heeelt underbara svartbruna chokladblommorna, som t.o.m doftar choklad, I Like a lot


Nu hoppas jag bara att jag kan hitta tillbaka till gamla tider då jag skrev åtminstånde ett par gånger i veckan här på bloggen, lite pepping skadar ju aldrig;)

Ha det nu det bästa av dagar så ska jag göra lunch till mina älskade innan mannen i mitt liv ska sätta sig i bilen till vår huvudstad.
Varmast kramen till er alla, Marie




1 kommentar:

  1. pepp till min fina storasyster. jag tycker om att läsa hur ni har det där nere. är lite blödig idag men jag älskar er. kramar/malin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)