söndag 22 augusti 2010

Pergola


Varjefall blivande pergola, har planterat murgröna, clematis, vita och rosa rosor, kaprifol och vindruvor. Synd bara att det ska ta sån tid att växa upp, men det får det vara värt. Igår hade vi några vänner över på grillat och vi satt här både före och efter maten, det var SUPER NICE.

Lite för snacks innan maten är ju aldrig fel för att reta smaklökarna, visst!?!??

sen massa grillat, revben, kyckling, korv och fläskytterfile med majs och helbakade ny potatisar, mmmmmm gott värre.
Som efterrätt blev det en Mexican coffe och brasa, innan vi alla tog oss ner i ett varmt å skönt bubbelbad.
Hoppas er helg varit lika bra som min.
kram marie




3 kommentarer:

  1. oj oj låter som helt perfekt lördagsafton....
    där skulle man varit med...
    väldigt vackert har ni fått till det....
    kul att du är i gång igen, ser fram emot fler urvackra arr bland blommor och alla vackra prylar..
    marie w

    SvaraRadera
  2. Hej Marie
    Mitt namn är Harald Witt och jag jobbar lite inom ramen för Blickpunkt 2020 för att aktivera Skanör och Falsterbo. Bla jobbar jag med en webbsida som syftar till att skapa ett forum för alla i Skanör. Inte minst den lokala handeln. Ett virtuellt shopping center om man så vill.
    Jag har varit inne några gånger och tittat på din blogg, och tycker den är både välgjord och trevlig. Grattis.
    Hälsningar
    Harald

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort! Och vilka underbara järnsängar du har - lyckans ost! :)

    Jenny

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)