torsdag 22 juli 2010

Hej alla ute i sommar Sverige!!!!!!! jag bara MÅSTE visa vad vi har blivit med, den kom för ett tag sen och jag är mycket glad att min älskling verkligen övertalade mig att vi skulle skaffa ett, ute massagespa (villeroy&boch). Det är heeeelt ljuvligt att ta sig ett dopp;)när man jobbat en hel lång dag.

kan ju inte säga annat än att det känns väldans lyxigt att få ligga i bubblorna med ett glas bubbel i handen, thihi, tihi.

ha det nu bäst så ska jag ta mig i kragen och återkomma inom kort.
varmaste kramen till er alla och sov sött
marie



3 kommentarer:

  1. Vad det ser härligt ut! Tur att mannen ville att ni skulle köpa ett utespa! Kan tänka mig att det är skönt att bubbla i efter en lång arbetsdag.

    Kram på dig!/Mimmi

    SvaraRadera
  2. Gud det ser underbart ut!!! Finns det plats frö mig med kanske?! tihi..

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Ohh vad härligt,vill också ha;)

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)