tisdag 1 juni 2010

nu vet jag..

.... att repotaget kommer att komma i en norsk tidning som heter bolig plus, tyvärr så finns den inte i Sverige att köpa, med åsa skulle höra om hon inte kunde fixa ett ex till mig å då lovar jag att fota repotaget å visa upp det här för er mina vänner:)
åsa och monica var här i nästan tre timmar och fotade å frågade, plus att vi hann med en fika oxå.
jag var bara tvungen att ta ett foto på denna super matchning som blev på gästtoa, det är nästan too good:)
nu hoppas jag snart slutar regna annars kommer vi nog snart att drunkna.

våta kramar marie (det lät nåt det)

3 kommentarer:

  1. Gud vad roligt Marie!!! Hoppas verkligen att du kan få tag i ett ex..

    De där tjejerna va verkligen lätta att prata med o tiden bara flög iväg när de var här..Härligt..

    Varmaste kramarna Elin

    SvaraRadera
  2. så fint och vackert du har det hemma,
    verkar vara ok att vara inne när det regnar om man har det så harmoniskt som du har...
    marie w

    SvaraRadera
  3. Vad spännande med reportaget!!!!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)