måndag 31 maj 2010

tilläggs fotografering

idag har jag städat å fejat, piffat och stylat, imorgon kommer nämligen de två goa tjejerna som var hos mig å tog foto inför ett reportage för nån månad sen, tillbaka och ska ta några tilläggs foto på köket. reportage kommer tydligen att komma i en norsk tidning, måste kolla vilken imorgon så man kan få tag på ett ex.


denna underbara aquileja växer i min lilla oas, har flera stycken i olika färger, snacka om att dom självsår sig, tittar upp överallt:) men det är heeeelt ok när de är såhär vackra.





idag när jag var ute på tur med vår lilla vovve, var jag bara tvungen att plocka med mig den första men absolut inte sista ängsbuketten hem. såå underbart!!!!!


ha en fortsatt nice kväll, varmaste kramen marie



2 kommentarer:

  1. hej sötis, kan tänka mig att du har det sååååååååååååå fin nurå, vilken bukett heeeeeelt ljuvlig marie och hoppas nu att det går bra, du måste skriva här sen så vi vet, jag vill med köpa den, blink!!!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att se! Meddela vilken tidning!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)