torsdag 13 maj 2010

fotografering




idag har jag varit och tagit lite foto på mina föräldrars ny renoverade hus, jag tycker att det blivit riktigt bra. ni skulle bara ha sett som det såg ut innan, trångt, mörkt och instängt kändes det, till skillnad mot nu ljust, luftigt och super hemtrevligt. bra gjort paranteserna.
är såååå avundsjuk på det otroligt vackra vitmålade plankgolvet, vill också ha, förhoppningsvis blir det sånt när vi fixar om på ovanvåningen. eller så funderar vi, jag på att bara måla laminatgolvet, är lite kluven på om det håller eller ej, nån som vet????
ska nu upp å göra oss ordning för ikväll ska vi på krogen med grannarna, ska bli jätte trevligt.
ha en skön kväll, kramkram marie


3 kommentarer:

  1. Vad snyggt!

    Har absolut för mig att i ett av vårens nummer av "Drömhem & Trädgård", kanske förra eller förrförra, så var det målade laminatgolv bla i rutigt, det såg jättesnyggt ut!!

    Mariette

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det är hos dina föräldrar - gissar att de njuter av den nygamla miljön?! Verkligen snyggt!

    Underbara bilder du visar, och din blomsterbutik är SÅ inbjudande - skulle gärna besöka den på stört! Härliga stilleben hemma hos dig också.

    Tack för din rara hälsning hos mig!

    Varma hälsningar, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga bilder.... åh, så vackert! Jag är verkligen glad över att ha hittat hit!

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)