tisdag 11 maj 2010

underbara pion

ni måste bara hålla med mig om att dom är heeeeeelt underbara, så vackra, bulliga, gosiga, fantastiska helt enkelt. de på den understa bilden är pioner som jag sålde i bunt 5st för 85kr, helt fantastiska för dom pengarna, med tanke på att den på övre bilden kostar 48kr st.
nu hoppas jag bara att mina pioner i trädgården vill blomma i år, men antagligen inte, har förstått att det tar ett par år innan blommorna kommer och jag satte ju mina förra våren.


har gjort om lite i "la shop" denna sekretär fick komma hit, har tidigare stått på vår uteplats, under tak givetvis, i väntan på att hitta sin rätta plats eller bli såld. så nu fick den flytta hit, ska sätta en prislapp på den men vet ej vad man kan få för en sån här skapelse, nån som vet???? känns lite vemodigt, fick den av mams å paps när jag fyllde15 så den har hängt med ett tag, men har man ingen plats så har man inte.


denna dörr får mig att drömma bort till grekland, håller ni med????
nu är det dax att hämta trollungarna, så ska jag sen göra mig klar för att gå på krogen å planera mammamiddag, som jag tidigare berättat om.
ha det bäst alla godingar!!!
kramkram marie



1 kommentar:

  1. pioner gör en lugn i sinnet, såååå vackra...
    vilket vackert skåp!!! tänk lite ljus färg på det, ska du verkligen göra dej av med det...
    mindre än 3.500 kronor tycker jag inte att du ska sälja det för, och det är ett fynd!
    den turkosa dörren gör en glad och somrig i hela kroppen...
    ha en skön helg önskar marie w

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)