måndag 15 februari 2010

Nu i helgen har vi för det mesta bara slappat å tagit det lugnt, jag blev ledig, sååå nice. I fredags så kom mina kära föräldrar hem från storstan Stockholm, så då bjöd vi dom på Tacos och kollade på Let`s dance. Å i lördags så skulle vi ha gäster så det var mest att förbereda middagen, jordärtskocks soppa till förrätt och sedan köttfondue med bakad potatis och massa goa såser mmmmm.
Som otur va så blev lill Tilde sjuk,på kvällen när gästerna var här, hon fick så hög feber att hon till å med kräktes, lilla snuttan. Så söndagen var mest slappandes dag, pysslade lite.
Dels fick damen flytta in i glaskupan tillsammans med Hjärtan på tråd och lite ljus.


Sen blev mina vimplar, gjorda av wellpapper uppsatta i Hannes rum plus att han fick ett H på dörren i samma material
Å Tildebus fick HJÄRTAN istället för vimplar, hon är ju dock en tjej, även på dörren till hennes rum blev det hjärtan.



Hoppas ni övriga har haft en bra start på vecka nr 7 för i år.
Ha det BÄST!!!!!
Kram kram Marie




2 kommentarer:

  1. Hej Marie!

    Fantastisk byst och jätte snyggt arrangemang med kupa, ljus och växt.
    Idag har snön sipprat sakta hela dan i Kristianstad. Nu vill jag att våren ska knacka på fast jag älskar det vita vackra vinterlandet.

    Ha det fint
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Så fint det är allt du visar. ha en härlig vecka och kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)