söndag 14 februari 2010

HJÄRTAN, HJÄRTAN, HJÄRTAN

Hoppas ni alla har en mysig dag, och tar hand om varandra. Precis som man ska göra varje dag=)
Om ni undrar så tycker jag att detta med Alla Hjärtans Dag är överreklamerat till tusen.
Håller ni inte med mig att det är mycket roligare när man får nån form av uppmärksamhet när man minst anar det, inte när ALLA, media mm "kräver" det.

Även om jag inte gillar hela denna grejen så vill jag passa på att säga till alla nära å kära att jag ÄLSKAR er.

Puss å kram Marie

3 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Jag håller med dig om att det är lite så.Fast iallafall när det gäller min man så är det nog bra att han kan komma ihåg en viss dag som han kanske måste bjuda till lite mera på, hahaha.

    Hoppas att du haft det bra idag, med eller utan uppvaktning.

    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  2. tack för vackra vackra blommor, håller med dej till fullo... uppmärksamhet en helt vanlig dag är värd hundra gånger mer än ett påhittat hyss...
    kan man handla varor från din butik och du skickar, det är en hel del jag skulle vilja shoppa...
    kramar från marie w

    SvaraRadera
  3. Visst är det väl så Marie...Men för oss som är i blomsterbranschen så är det ju dock en toppen högtid..Hur har du haft det i butiken??

    Varma Kramar Till dig!! Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)