tisdag 16 februari 2010

Det känns som om vi skulle behöva en suuuper-duper kur med massor av C-vitamin, sol och värme. Vi trodde att våran tjej var frisk idag så vi skickade henne till "skolan"men dom ringde vid 2-tiden å tyckte att vi skulle hämta henne, hon hade inte ätit nåt och så hade hon inte hunnit till toa i tid så det hände en olycka, stackars tjej.
Jag vill bara att hon ska bli frisk å kry innan hon forsvinner helt å hållet, hon har ju inte så mycket att ta av som ni sett i tidigare inlägg.
Har ni nåt bra tips på mat som gör att hon får behålla det, utan att det rinner rakt igenom.

Tack för visat intresse!!!!

Kramkram Marie

2 kommentarer:

  1. Ohh jag lider med din lilla tjej!!! Ge henne en bamse kram från mig!!

    C-vitamin kick hade inte suttit fel..!! Kommer glaskålen från affari??

    Varma kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Stackars liten....lider med henne och dig med, inte så roligt med sjuka barn :(
    När mina barn har haft dåligt i magen så har jag gett dom ostkrokar, salt samt uppstoppande,till det lite avslagen coca cola. Sen när magen är lite bättre så kan du prova ge lite fiskbullar och mosad potatis.

    Hoppas hon frisknar till fort, lilla gumman!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)