torsdag 11 februari 2010

LYCKLIG!!!!!!!!

Jag är numera en LYCKLIG ägare till dessa fantastiskt vackra blomsterbilder, som jag köpt av Maria som har bloggen Vita Hemmet Lyckebo Tack så mycket för att du ville dela med dig av dessa vackra skapelser. Återkommer med placering på dem när jag provat färdigt=)




Idag har våran STORA duktiga tös åkt lilla VASALOPPET, hon var verkligen jätte duktig för att aldrig stått på ett par skidor tidigare. Madalj blev det till å med, OS nästa=D

Ha en helt underbar Fredag, så ses vi snart igen.
PS: Ni har väl inte glömt bort att det är ALLA HJÄRTANS DAG nu på söndag!!!!!!!!!!
Kramkram Marie




7 kommentarer:

  1. Hej Maria!

    Jättefina bilder. Kan känna din lycka när du får tag i såna alster.
    Är det sant att man kan äta penseér?

    Ha det fint
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. ohhh såna, jag vill meeeee ha, fniss det är verkligen urfina!!!
    söt skidåkerska, grattis till madaljen!!!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. Hej, vilken mysig blogg du har, kul att få titta in. Jag kommer förbi fler gånger!//Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag gillar ockå dom botaniska bilderna. Sä duktigt av din lilla tjej, en riktig fighter!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder! Jag har ju fem böcker med sådana där florabilder, och grunnar lite på hur och var jag ska sätta upp några av de vackra bilderna.

    Ja, jag har försökt tala med personen som sårade mig, men han förstod ingenting. Så hur gör man då? Man får väl inse att den personen ska man inte slösa energi på eller förvänta sig något av, och gå vidare..

    SvaraRadera
  6. Hej Marie.

    Å vad många du köpte:). Såååå fina.

    Ha en trevlig kväll och en underbar alla hjärtans dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Så fina dina blomsterbilder är, man blir glad av att titta på dom.
    Ha en hjärtlig helg och kram på dig/Ingela

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)