fredag 5 februari 2010

HAPPY FRIDAY

Visst är det härligt å ha lite färska kryddor hemma, speciellt TIMJAN, det är nåt magiskt med den doften både för min man och mig, så det var ett tema på vårt bröllop för snart 9år sen.

Ljus kan man verkligen ALDRIG ha för mycket av hemma, eller vad säger ni?? Är ni lika ljustokiga som mig?? Jag kan nog tända ca 15-25 ljus varje kväll:)


Glad å trevlig fredagskväll allesamman. hoppas ni har det toppen därute i vintermörkret. Själva mår vi prima nu TACK å lov att det är över för denna gång med sjukdomar
Idag var jag tillbaka på jobbet, skönt! Vår fantastiska farmor (barnens) passade de små busfröna så det fick en extra dag att vila upp sig på. Tack för hjälpen, du är en pärla=) hon kommer imorgon oxå, mannen är på mässa i Jönköping. Tur att man har dom, farmor, farfar och mormor , morfar vad hade man gjort annars???????
Antagligen klarat sig men det underlättar ju verkligen med lite hjälp ibland.
Imorgon kommer ni att få lite smakprover på vad vi packat upp för NYHETER i butiken.
Sweet dreams:)
Kramkram marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)