lördag 6 februari 2010

NYHETER I BUTIKEN

Först å främst en härlig lördagsbukett till alla mina vänner där ute, glöm inte bort att skäm bort er med en vacker bukett då och då.
Å nu till mina utlovade bilder på lite nytt som kommit in till butiken.


Denna vackra klocka har kommit in igen, 425kr

Nåt jag längtat efter lääääänge är en rakspegel, å nu har jag fått en, eller fler rättare sagt, 135kr kostar dem.

Dessa vackra lyktor i "gammal" zink är jag helt såld på, 675kr för den stora å 375kr för den mindre.


Dessa små sötnosar, smycke hängare kostar 110kr. Finfina läderarmband är beställda men har tyvärr inte kommit ännu.


Så måste man ju ha en prins 150kr, de är verkligen super fint gjorda. Ser gamla å skavda, precis som jag vill ha dem.


Dessa krukor finns i 3 storlekar å kostar 55kr, 85kr och 130kr för den största, tror jag bestämt, blev helt plötsligt osäker å priserna är i butiken.
Ha nu en fortsatt trevlig helg så ses vi snart igen=)
Kramkram Marie






5 kommentarer:

  1. Gillar verkligen rakspegeln!
    Ha underbar lördagskväll!
    Kramen/Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej Marie.

    Men å vilka härliga och fina nyheter du fått in:) Gillar verkligen rakspegeln.

    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej Marie.. Så roligt med massor av nytt i butiken...Jag bara längtar tills jag kan börja plocka upp!!:)

    Hoppas att du har en härlig söndag!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  4. Vilka fina saker, särskilt gillade jag ju den stora ljuslyktan!
    Jag har bara använt helt vanligt tvättmedel när jag tvättat överdraget till soffan. Det gick bra även att skruva isär soffan.. joxigt, men det gick, och det känns väldigt bra att ha det gjort!!!

    SvaraRadera
  5. Oj Marie..Nu har de sista våfflorna åkt ut till fåglarna..men nästa gång lovar jag att tänka på dig..Du är Alltid välkommen!!! :)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)