torsdag 4 februari 2010

Hej mina vänner, ursäkta min frånvaro, men jag å barnen har haft en släng av maginfluensa, usch, fy ,bläääää vad jag inte gillar det. Jag har 1000000 gånger hellre förkylning å feber eller nåt annat.
Hoppas att alla ni sköna där ute mår prima=)

Jag brukar inte tycka om torkade blommor, men den här rosen kan man ju inte annat än tycka om, även när den är torkad. Tro det eller ej men vissa av dom stod i vasen med vatten å torkade, underligt men sant. Det bästa av allt är att den har behållit sin underbara vackra ljusrosa färg=)
Dessa sköna skapelser hänger lite varstans å lyser upp tillvaron.
Ha nu en toppen dag så hoppas jag att vi ses imorgon igen, ska vi se om jag å barnen kom på nåt kul att förgylla dagen med.
Kramkram Marie

4 kommentarer:

  1. Hej Marie!

    Här har det också varit illa. Kräkts hela tisdagsnatten, finns nog inget hemskare. Haft 40 graders feber och sovit i över ett dygn. Slö och eländig känner jag mig. Har först nu vågat att ta en matbit. Känns inte så bra ännu. Hoppas att det går över snart. Sugen på kaffe, men det går inte ner. Krya på er.

    Kramen/Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej Marie.

    Usch då, jobbigt med maginfluensa. Hoppas ni mår bättre nu.

    Fina bilder, vackert med en torkad ros sådär:)

    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig Ros Marie!!!

    O vilken läcker liten "hylla" för äggen..I like!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  4. Huuu, maginfluensa är en mardröm! Tur att ni piggat på er :) Vilket mysigt äggställ du har :) Ha nu en underbar helg! Stor KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)