fredag 25 december 2009

Nu är julafton över och lugnet har lagt sig i vårat lilla hem. Idag har vi gjort INGENTING sååå skönt att bara vara, kolla in julklapparna och tittat på filmer, mysigt!!!!!!
Såhär var det dukat på vårat julbord igår, gran, kottar och röda ranunklar o massor av ljus=)

Här sitter vi, hela familjen och väntar på vad han den rödklädda ska ge oss, spänningen är STOOOOR.
Hoppas ni alla har haft en bra jul, själv har den varit toppen, mycket i butiken det nästan ekade när vi lämnade den på julafton, men det är ju så det ska vara.
På lillejulafton så var butiken full i stort sätt från morgon till kväll, sen var det skaldjurs middag hos mina föräldrar för att fira min födelsedag. Bra dag att fylla år när man har butik, not=)
Julafton var lugn och skön, precis som vi vill ha det, god mat, klappar och trevligt sällskap.
Tack till alla för fina paket, god fortsättning!
Nu ska jag tillbaka till sofflocket=)
Ha det gott!!!
Kramkram Marie

2 kommentarer:

  1. God fortsättnig Marie,så ni har också klarat av julen både hemma och på jobbet. Hos oss var det ett ortoligt lugn här hemma och jag låg på soffan mest hela dagen, man behöver ta igen sig efter allt jobb man har gaft före julen :)
    S å det var tomt idin butik med när du gick hem? Samma ho mig, det finns kvar 3 stycken julgrupper och dom far nog på Måndag.

    I dag ska jag och barnen på mellandagsrean vi får se om jag fyndar något!?

    Ha det bra
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. tack för en fin jul. puss o kram /malin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)