lördag 26 december 2009

Hoppas att ni alla fortfarande har en lugn och skön julhelg=)
Måste bara få dela med mig att ett kul jul sms som jag fick av min nyanställda tjej, som är jätte bra och passar verkligen in=)

Har lagt barnen under granen, klapparna i sängen, kakorna är tvättade, golven är bakade, har hängt ut gröten i julkärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är stängda, satt fjädrar i riset, har klätt granen med nybakade lussekatter eller var det dom vi skulle haft på Lucia??
Strunt samma huvudsaken är att jag har järnkol på allt, snart klar och inte ett dugg stressad. Trevlig midsommar på er alla.
Puss å kram Nathalie (hon heter Stina)


Är det såhär hos er???
Kramkram marie

4 kommentarer:

  1. hihi...det där skulle kunna vara jag...men i år bestämde jag mig bara för att inte stressa..de blir som det blir tänkte jag..o vet du?? det blev jul andå...underbart!!! :)

    Hoppas att din julförsäljning har varit riktigt lyckad o att du har laddat med energi inför nyårsruschen..:)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  2. Hej Marie!

    Åh nu fick jag en sån där känsla av svensk sommar, jag är på semester i Skåne och allt är underbart! Kanske det var en glimt av framtiden :) Jag hoppas jag får en chans att besöka dig och er fina affär i sommmar.

    Härligt sms, hihi. I år var jag dock helt cool, valde att inte stressa, utan sänkte kraven och gick in för en mys-jul i stället.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. hej mamma, jag älskar dej
    tilde

    abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
    12345678910

    SvaraRadera
  4. Önskar dig det samma..Ett rikigt gott nytt år o en jötte härlig kväll o natt..:)

    o ett jätte grattis till maken din..:)

    kramar elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)