lördag 12 december 2009

Mer jul....

Snacka om att tiden just nu bara SPRINGER iväg, det är knappt jag hinner med mig själv känner jag, hur har ni det där ute i övriga Sverige???????
Bloggandet kommer på efterkälken, tyvärr=( har allt lite dåligt samvete för det. SORRY
Dessa "ljusbuketter" har blivet otroligt poppis att ge bort i gå bortspresent, om man inte vill ge en blomma. Blandar färgerna givetvis efter säsong=)


Detta är det längsta jag kan sträcka när det gäller TOMTAR, är inte mycket för dom annars.
Dessa skapelser är av betong, så de går även bra att ha utomhus.


Nu måste jag rusa vidare, ska träffa våra närmsta kompisar, och byta JULKLAPPAR barnen emellan. Så ska vi äta KRÄFTOR, mmmmmmmm gottgott.
Trevlig kväll alle sammans!
Kramkram Marie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)