söndag 13 december 2009

LUCIA

Glad Lucia allesamman, i fredags var det luciafirande på dagis och vår lilleman var som ni ser PEPPARKAKSGUBBE. Han var hur duktig som helst satt som ett ljus och sjöng med sina kompisar, vi var väldigt stolta föräldrar=)
Igår var vi å handlade JULGRAN, det blev en dansk rödgran. Den ska om ett litet tag få komma in i stugvärmen och få lite vackert pynt på sig. Det färdiga resultatet får ni se en annan dag.


Trevlig mys söndag på er alla, själv tror jag att jag kommer gå i myskläder HELA dagen och bara vara.
Kramkram Marie

5 kommentarer:

  1. vilken liten pralin hannes är i pepparkaksutstyrseln. fantastiskt! och vad stor han blivit. ska bli fint att se er snart! kram malin

    SvaraRadera
  2. hej..

    en sådan sötis!!

    här har inte någon gran kommit hem ännu..får nog vänta till helgen..:)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  3. Den lilla pepparkaksgubben får man lust att äta upp. Vilken fin gran ni köpt. Vi skulle gå och inhandla en i dag men det var för kallt. Vi har fått snö idag. Va synd ni bor så långt bort, skulle vilja komma och shoppa hos dig. kram, kram
    AnnCatrin

    SvaraRadera
  4. hej min vänn...

    jag ja älskar mina kaminer..har en uppe i sovrummet med o en nere i källaren där vi har ett litet hemma spa... så såhär års känns det inte som jag gör något annat än o eldar..men det är ju så mysigt!!

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  5. Hej goa Marie.
    Vilka urfina bilder på hela din familj.
    Mysigt med braskamin.Vi eldar nästan jämt i vår eldstad.
    Köpte "ljusbuketter" hos dig i somras, nu får de bli en julklapp till ngn i Småland.Vi åker dit på din födelsedag, blir där till på söndagen,sen styr vi kosan upp till Tungelsta igen.Vi arbetar på måndagen 28/12.
    Hälsa hela din fina familj.
    STOOOOOOOOOOOOR VARM KRAM Babs o "England"

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)