tisdag 8 december 2009

KRANSAR

Välkommen hem till mig=) detta är vad som möter våra besökare och även oss själva när vi kommer hem.
Inte precis som jag vill ha det men vi är inte riktigt färdiga med hur vi ska göra där ännu.
Min önskan är att vi ska skaffa en ny dörr, en svart dörr.

Idag har jag gjort kransar för hela slanten, den på ytterdörren är av mossa, och dom andra är med blandat grönt, kryptomeria, silvergran, eucalyptus,spanskmossa och fusk lummer, kommer inte ihåg vad det kallas=)




Dessa två hänger på dörrar i köket, de dörrar vi använder minst.

Jag har sagt det förr, men måste tyvärr säga det igen, jag hatar blixten, men vad gör man inte för att ni ska se mina mästerverk=)
Denna STORA krans hänger i vardagsrummet, brevid spisen.


På återseende=)
Kramkram Marie




3 kommentarer:

  1. ljuvliga kransar!! :)

    Tänkte med att jag skulle pyssla ihop några imon..idag är dagen fullbokad..hihi..
    ska hålla en stor blosterbinderi visning på Maxi..hm..hur ska dett gå?!

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli spännande..:)

    jag börjar inte förns den 15e mars så tills dess ska jag njuta!! där emot ska jag hoppa in lite på mitt "gamla" jobb nu vid jul.. Är man van vid att jobba jätte mycket vid jul så känns det knappt som jul om man inte får vara med i det ruset..hihi..

    har du allt under kontroll inför jul i butiken?

    kramar elin

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kransar! Och dörren tycker jag inte alls "stör", vitt är ju fint (annat är det när man bor i lägenhet som jag och har en mahognyröd ytterdörr...)

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)