måndag 7 december 2009

Mer jul........


Nu har ytterliga lit JUL kommit in i vårt hus. En gammal vacker trälåda, med paket vackert inslagna i vitt och brunt papper, pyntade med notpapper, tårtpapper och spetsband.
Sonen blev överlycklig när han såg lådan, men lyckan var kort när han inte fick öppna dom var det inte lika kul, stackars liten, inte lätt att förstå att mamma bara vill titta på dem!?!??( det är bara tomma kartonger=).
Detta stilleben får stå kvar en stund till innan det får byta sida av rummet då granen ska stå på denna plats.
Ha det gott=)
Kramkram Marie

3 kommentarer:

  1. ohhhh vilka vackra paket, ler när du berättar att dom är tomma, fniss, men jag tänkte på samma sak ja!
    må väl vännen, varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. vilkan besvikelse med tomma paket..hihi...stackaren..:)

    Jo då jag fick tag i magasinet men jag har inte hunnit öppna den ännu..får bli sen när Vera sover..hihi...

    ja du..nya utmaningar kan man nog säga...hihi.. Mina svärföräldrar har en stor plantskola här i byn..där kommer jag att öppna en liten "butik" till våren samtidigt som jag kommer att ta över blomsteravdelningen på Maxi i byn bredvid... Maxi låter väl inte jätte spexigt precis men jag tror att det är ett bra komplement till det andra...hm... vi får väl se..:)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  3. Ja tänk våra stackars barn som har så här inredningsgalna mödrar:) tomma paket till prydnad! det kör jag också med här hemma ett tag till. Jag är ios klar med julklapparna men dom ligger på jobbet och väntar på att bli fint inslagna.

    Ha det bra i veckan
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)