onsdag 30 december 2009

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!


Har nu i veckan slängt ut ALL jul i butiken, nu är det bara VÅR, pärlhyacinter, crocus och tulpaner. Lika mycket som man längtar efter att få ta in julen, lika underbart är det att ta ut den=) Håller ni med mig eller?
Jag kommer att slänga ut julen hemma inom väldigt kort och ta in vårlökar mm.
Har ni kastat ut julen ännu??



Imorgon ska vi fira in det nya året hos goa vänner, vi blir 6 vuxna och 6 barn, ganska lagom om jag får säga.
Menyn kommer att bestå av först en härlig blandning av kallskuret, ostar och min mans helt underbart goda scampi med MASSOR av vitlök, att dricka till det blir det givetvis bubbel, sen blir det kött fondue(buljong) och pommes frites, ny friterade och goa såser: rhode island, ädelostsås, honung/ingefärasås, beja och vitlöksmör, mmmm kan knappt vänta. Givetvis lite rött till det. Vad vi ska ha till efterrätt kommer jag tyvärr inte ihåg just nu men jag återkommer nästa år ang det.
Imorgon, nyårsafton är min ÄLSKLINGS födelsedag. Grattis världens bästa man, jag ÄLSKAR dig jätte mycket, tack för att du finns i mitt och barnens liv=)
Kramkram på er all och GOTT NYTT ÅR!!!!!

Marie




2 kommentarer:

  1. Hej Marie!
    Önskar dig ett gott nytt år me massor av kramar!
    Vi ses nästa år!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år på dig vännen!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)