söndag 22 november 2009





Phu, nu kan jag meddela att man är lite slut som artist=)

Helgen har varit FULL av aktiviteter, min lediga lördag på ganska länge så det var en del som skulle hinnas med. Igår så öppnade min kära L sin butik inne i stan (malmö) så vi var ju bara tvungna att ta en tur och kolla in hennes mästerverk.

Dom hade lyckats med STORT L, gud vad fint dom har gjort, så mysigt, mmmmmmmm.
Man ville inte gå därifrån. Köpte med mig en jätte fin skylt, med JUL i zinkbokstäver.

Det roligaste var att dom hade jätte mycket kunder fast dom inte hade gjort nån reklam för sig. Bådar gott för framtiden, ytterliga ett JÄTTE stort lycka till!!!!!

Sen blev det även lite shopping i andra butiker, innan vi gav oss av hemåt för att fixa middag till 8 vuxna och 6 barn, närmsta kompisarna som skulle fira vår stora prinsessa som fyller 5 år imorgon.
Sen idag mellan 12-14 har vi haft barnkalas för 14 barn, nu är man lite slut i rutan.
Ska nog gå och lägga mig på soffan en stund=D
Hoppas allt är bra med er, å nej jag hade inga biverkningar förutom lite öm i armen, tack för att ni frågade.
Ha det gott!!!!
Kramkram marie



3 kommentarer:

  1. ett varmt grattis till din tjej!! :)

    underbara bilder från butiken!! blir så jobbsugen när jag tittar på dem...fingrarna bara kliar..hihi...Man kan ju inte ha allt hemma...eller?! hihi..


    Hoppas attt du får en bra start på veckan!!

    kramar elin

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har! Först gången här - men inte sista!

    Skanör/Falsterbo - en underbar plats. Vad härligt att bo där!

    Kram Jes

    SvaraRadera
  3. Vad spännande, vad heter butiken? Jättefin blogg, jag har kommenterat längre ner ang. eran bänkskiva i köket, hoppas du kan svara, hade hjälpt mig jättemycket! Tack

    /Marta

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)