onsdag 18 november 2009

Nu är julen här......

Äntligen har jag fått gå igång med JULPYNTANDET, jippi!!!!!!!!
Det känns såååå kul och inspirerande, man vill knappt gå hem när det är dax att gå hem.
Dessa söta små strutar med fransk text är en av mina favoriter, 65kr.

Som ni ser så gör vi en enkel jul, med mossa, röda rosor, röda äpplen, kottar och rödlök mm.




Jag håller nu ALLA tummarna, har tagit den berömda sprutan i dag, hoppas jag inte får några biverkningar. Har en massa begravning och julpyntande att göra imorgon=)
Ha en toppen kväll!!!!
Själv måste jag nog att gå ut och binda fast taket innan det blåser bort, storm ute=(
Kramkram Marie



7 kommentarer:

  1. Hej Marie, hittade till din fina blogg från Vita ranunkler. Blir ett besök i din affär nästa gång jag har vägarna förbi Skanör! Ha en mysig kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. sååå varmt, skön och enkelt ni skyltar, bra gjort...

    SvaraRadera
  3. Hej Marie.

    Vilka fina bilder du visar:)Juliga och härliga.

    Hoppas du slipper biverkningar.
    ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Hej, så mycket fint som vanligt. Blir glad av att se allt vackert. Hoppas du slipper biverkningar, själv fick jag ara lite ont i armen men det var inget farligt! Ha en underbar helg!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad härligt det ser ut med din julpyntade butik. Blir så sugen att själv sätta igång på riktigt här. Hm, ska nog försöka fixa lite lingonkransar i alla fall!
    Kram
    Gabrielle

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Så fint och mysigt det ser ut i butiken, riktig härlig julstämning!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Halloj Marie
    Så fint ni har pyntat i butiken, visst blir man som galen när man kommer igång? Ibland får man till så fina dekorationer och pyntat så fint men då ....kommer det kunder och köper allt så det är bara till att börja om, men det är ju i och för sig det som är meningen hihi'

    Har du fått finbesök ännu? Av min fd kollegan?

    Har det gått bra sedan du tog sprutan, inga biverkningar?

    Ha en skön söndag
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)