måndag 23 november 2009

Älskade dotter, du fyller 5år idag!!!!!
Tack för att du kom in i pappas och mitt liv för 5år sedan. Sen den dagen har allt förändrats, till det absolut BÄSTA man kan tänka sig, du ger oss så mycket kärlek, värme, glädje och skratt=)
Som nu ikväll när vi pratade med mormor och morfar om hur du kom till världen, så svarade du att du kom från min mage, men då berättade vi var du kom ifrån och då kom ditt helt underbara svar: det kommer jag inte ihåg, för jag blundade då. Hur söt får man lov att vara?!
Älskade Tilde ett STORT grattis och tack för att du finns i våra liv, du är helt fantastisk vår lilla prinsessa.
VI ÄLSKAR DIG MASSVIS

5 kommentarer:

  1. guuuu så fina ord till din tilde, rörd!!! varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. oj, oj så många fina sanna ord från dej min älskade dotter, tack för en underbar kväll med firande av vår kära, kära tilde och umgänget med er, hela fina familjen.... vi älskar er...
    tack för...
    kramar från mamma och pappa

    SvaraRadera
  3. ljuvligt söt din tjej!! Så fina ord...
    Kärleken till ens barn är obeskrivlig!!

    VARMA KRAMAR ELIN

    SvaraRadera
  4. Tack söta rara för dina fina ord om bilderna! Hoppas ditt magasin kommer snart för det är helt ljuvligt från första till sista sidan! Mycket inspiration och njutning!

    Visst är de underbara de små liven med sina sköna tankar och kommentarer! Helt oslagbara!

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  5. Hur kom hon till er då.
    Oavsett hur,eller varifrån, så kommer de till en och det är Guds gåvor, och det är precis som du säger, de ger oss kärlek och de ger oss skratt och de ger och ger,många tror att vi ger dem, men ack vad vi bedrar oss.
    Mina 4 barn är stora nu och när jag tittar i backspegeln så känner jag hur sant ditt påstående är, ja jag har förstått det länge.
    Man behöver bara ge lite så får man tusenfalt åter, när det gäller barn.Vilken tur hon har som kom till er, som tänker så.
    Man får vara tacksam, och det är den största gåva man har i livet, du har så rätt.
    Grattis till er.
    Kram Zara

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)