måndag 2 november 2009

Mina fynd

Här kommer äntligen lite bilder från, förra helgens auktion, loppisfynd. Spegel underlägget och två av flaskorna är nykomlingar i mitt hem, jag är väldig nöjd med mina inköp.




Detta skåpet lyckades jag oxå komma över, det står i vår matrumsdel. Håller fortfarande på att hitta passande saker till skåpet, bara det är en utmaning=) Väldigt kul sådan.



Dessa lådor fick också följa med hem,tänkte man kunde ha tidningar eller ved i dom.
ha nu en fortsatt skön kväll.
Kramkram marie




6 kommentarer:

  1. vilka fina grejor du hittat..!! o lådorna..mm...jag är svag för lådor!! Du hittar säkert grejor till skåpet, bara man får prova lite så brukar det inte vara så svårt att bestämma sig..dock ändrar man ju ofta..hihi...

    Glöm inte o vattna din muhlenbeckia, Jag har vattnat idag...:)

    kramar elin

    SvaraRadera
  2. verkar som du har fyndat ordentligt, toppsnygga saker har hittat hem till ert fina hem...
    vore kul att se lite vackra buketter i höstrusket...
    ha en bra dag önskar
    marie w

    SvaraRadera
  3. Hej Marie!
    Ett sådant spegelunderlägg skulle jag gärna vilja hitta. Du har verkligen fyndat fina grejer. Det är så kul när man kan få mycket för pengarna istället för att gå och köpa nytt!
    Ha det bra!
    Kram
    Gabrielle

    SvaraRadera
  4. Hej Marie.

    Verkar vara helt underbara fynd du hittat:)Lådorna gillade jag.

    Ha en toppenbra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Vad många fina fynd du har gjort, gillar allihopa! Lådorna var verkligen såååå fina!!!!

    Kram Marie

    Ps. Jo, jag har oasis till "mossbakelserna".

    SvaraRadera
  6. Var var du på auktion?
    Ha en skön helg, den är ju snart här!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)