söndag 1 november 2009

Alla helgons dag

Igår vad det som alla vet Alla helgons dag, jag och familjen var ute på en mysig promenad och besökte även kyrkogården. Det var väldigt vackert med alla ljus som var tända.
Ingen bra bild, men ni förstår nog vad jag menar:-)


Har inte tänkt på det förren nu, efter jag börjat blogga, hur kul det är att ta med sig kameran lite oftare än tidigare. Det finns ju så mycket som är värt att komma med på bild.

Synd att vädret inte var lite bättre, men jag tror nog att ni kan tänka er hur vackert det är en solig dag. Med havet, badhytterna, träden. Så vackert man bor egentligen.





Detta är Falsterbokyrka, där vi var igår och tänkte på alla helgon. Det var även i denna kyrka som vi gifte oss, för ett antal år sen.
Ha nu en jätte mysig söndag, själva ska vi köra dottern på 2 kalas idag, ett mellan 12-14 och ett mellan 17-19, känns som det inte blir mycket annat gjort, men vad gör man inte för sina älskade busfrön.
Kramkram
Marie




4 kommentarer:

  1. Hejsan, vad kula att du också bloggar,skall bli kul att följa!
    Kram Anna Hansson(Erlandsson)

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Så duktig du är.Undras var Falsterbo ligger.Jag och maken ska snart åka ner till Skåne.
    Och vi ska åka runt och kolla lite få se om vi hittar till dig, vet inte vad vi hinner.
    Kram Zara.

    SvaraRadera
  3. Hej Igen.
    Jag lägger in din blogg i min lista så jag kan återkomma.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  4. Hej !
    Vilken pampig kyrka ...
    Ja, vissa dagar går sååå fort ... det är bara morgon och kväll ...

    Ha nu en fin vecka !
    Kram Sussi O

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)