måndag 30 november 2009


ÄNTLIGEN!!!!!!! har mannen blivit klar med vår kamin, såååååå mysigt och varmt det är=)
Duktig du varit min älskade make, puss på dig.


Kolla in vad jag fick med posten från Alvas hus. Jag är så lycklig!!!!!!
Jag kan bara säga att jag är totalt som förtrollad sen jag slog upp dessa HELT underbara böcker. Såååååå mycket vackert och inspirerande, man har svårt att lägga ifrån sig böckerna.
Kan verkligen få en att försvinna bort en stund, TACK för det.
Har ni inte dom, så skaffa dem omg=)

Ha en fortsatt underbar kväll!!
Kramkram marie

2 kommentarer:

  1. ohh...vad mysigt med en kamin!!

    jag hoppas på att tomten kommer med någon av de där böckerna!! :)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med kaminen, härligt nu den här årstiden! Här eldar vi varendaste dag i kakelugnen.

    Visst är de där böckerna fina, riktigt ögongodis!

    Du undrade hur du lättast hittar till Honning & Flora? Det ligger utanför Roskilde, enklast är nog om du kollar in vägbeskrivningen på deras hemsida http://www.honningogflora.dk/korselsvejledning.htm
    är liksom lite svårt att förklara vägen annars, det ligger verkligen mitt ute i ingenstans. Men det är värt varendaste liten mil, sååå vackert och såååå inspirerande.

    Kram Marie

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)