torsdag 3 december 2009

Nu börjar det bli lite JUL i varje hörn av vårat hem. Denna fina zinkskylt köpte jag hos Lina på invigningen, i hennes supermysiga butik=)

Här är lite bilder på NYHETER i butiken, fattigmans silver ljuslyktor, fatet på bilden är också nytt finns i fyra storlekar, även dom i fattigmans silver. Jag bara ÄLSKAR det materialet, det är sååååå underbart!!!!!!!


Kunde bara inte låta bli att ta en bild på detta fantastiska ljusträd, som finns i Skanörscentrum.
Jag undrar hur många lampor dom satt upp, jag tror de höll på i tre dagar att sätta upp lampor.



Ha en super-duper kväll=)
Kramkram Marie



1 kommentar:

  1. hej vännen min...

    Gud vilket träd!!!! undebart!!

    Jo då igår fick vi tillslut sprutan!! både jag o Vera!! så nu är det gjort..:)

    O jag vill ha allt du visar idag!! Jätte fina grejor!!

    Hoppas att du får en undebar helg!!

    varma kramar elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)