söndag 29 november 2009

1:a Advent

När första ljuset brinner.............osv
Glad första advent på er, hoppas ni alla har det jätte bra!!!
SORRY att det blivit så länge mellan inläggen, men jag hinner knappt med mig själv. Hoppas att ni inte gett upp hoppet om mig=)



Hur har ni det där ute i stugorna???? Är det JUL hos er ännu?? Fullt ut eller blir det som hos mig och även i butiken JUL lite om ????? ( det såg konstigt ut men det skrivs nog så, jag tror nog att ni förstår vad jag menar)

Ha nu en fortsatt supermysig 1:a advent, så hoppas jag att vi ses snart igen(jag loooovar att återkomma inom kort)
Kramkram Marie

Ps: Nån undrade hur vi hade gjort med våra bänkskivor i köket. Det är ekskivor som är svartlutade + oljade. Vi köpte oljade ekskivor, från IKEA, bäst pris=) som vi sen slipade bort all olja på, nu i efterhand skulle vi letat vidare och hittat helt obehandlade skivor, för där man missade med slipen blir inte skivorna lika mörka och färgen lossnar lättare=(
Gör inte mig något för det blir lite fint slitet som vi tycker om.
Det vi andvänt heter Gammeldags trälut, svart från Welin & co, sen ovanpå det svart golvolja från Wasp. LYCKA TILL!!!!!!


4 kommentarer:

  1. hej marie, tack såååååå mycket för dina goa hälsningar, betyder sååå mycket!
    har advent lite här o där, kaos på dom andra ställena...du vet, kontakter och sånt skit som blir över, suck!!!
    ljuuuuuuuuuuuvliga stilleben av dig, du är såååååååå inspirerande!!!

    varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Hej Marie!

    Vilka underbart vackra blomsterstilleben! Så fint med frukt och grönt blandat med vad skogen kan ge:)

    Tusen tack för din hälsning hos mig:) Mjölsäckarna kostar mellan 750-850 kr st och finns i min nätbutik www.pieceofheaven.se

    Ha en skön dag!

    Kram!
    :)Anna

    SvaraRadera
  3. klart att ja inte gett upp hoppet!!!!

    hm...jo då en del jul har det blivit här..sedan mer eller mindre kaos på vissa ställen..hihi..men det ordnar sig säkert..:)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  4. Marie! du har det så fint, jag ser fram emot att komma ner i jul och sitta framför kaminen. bokade biljetter ner idag. ikväll sover jag sista natten i lägenheten sen äntligen flytt och ett steg närmare drömlägenheten. ni måste komma upp sen och titta. den är så vacker!
    puss och kram och hälsa/Malin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)