tisdag 13 oktober 2009

Här kommer lite mer bilder från vår härliga semester på Rhodos. Är det någon som vet vad detta är för ett vackert träd, det var ca 4 meter högt och där uppe växte dessa fantastiska ljusblå/ lila blomklasar.


Hmm, hur ska jag göra nästa drag?? bara inte pappa vinner:-)
_____________________________________________
Snacka om att man snabbt kommer tillbaka till vardagen, men det hade varit skönt med en vecka till i värmen, speciellt med tanke på himla kallt det är nu.
Enda positiva är att det bara är två månader kvar till Lucia, idag.
Har nån någon bra idé vad man kan ge sin son i två års present. Lilleman fyller nu på fredag, så det måsten vara nåt som vi får tag på snabbt och enkelt.
Krankram till er alla och god natt!
Marie

Vad det är vackert med spets, så enkelt och rent,mmmmm.


7 kommentarer:

  1. Skönt o höra...Jag jobbar i en butik i sölvesborg..hm..vet du vart de är?? men nu rä jag ju som sagt hemma o är mamma ledig men en liten tjej på 8 månader..:)

    kramar elin

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem.
    Hoppas ni haft en underbar resa.
    Visst är det vackert med spets:)

    Hoppas du får en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Trädet på bilden tror jag är en jakaranda, ett träd med ljuvligt blå-/lavendel-färgade blommor.

    Vänliga hälsningar från Karin i Körsbärsgården.

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig semester ni har haft!! Såg såå varmt och skönt ut!!

    Spets är ngt av det bästa som finns..speciellt på fina trärullar!!
    Har budat på sådana på tradera men inte vinner jag inte ;)

    Kramen ifrån Sanne!!

    SvaraRadera
  5. Jag ser gärna fler bilder från Rhodos! Tillbringade två soldränkta veckor där för några år sedan. Och skulle gärna åka dit nu i höstmörkret men det saknas ju semesterdagar...

    SvaraRadera
  6. Det finns "radiostyrda polisbilar" fast med sladd så att den inte sticker iväg - bilen alltså. Min son fick en sådan när han fyllde 2 år och han har älskat den.
    Eller varför inte ett trumset... det fick han också och tyckte lika mycket om det!

    Hittade precis din blogg, men jag återkommer gärna. Jag bor i närheten, så en dag kommer jag säkert in och hälsar på i din butik.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder, förstår att du längtar tillbaks. Ni får ha mys inomhus i värmen!
    Ha en skön kväll!
    Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)