måndag 12 oktober 2009

Tillbaka!!!!!!!

Hemma i kalla Sverige igen, efter en helt fantastisk, avslappnande semester med min underbara familj, och givetvis Lolo och Bernie.


Kan man se nåt mer underbart än detta, sina två älskade barn hand i hand i solnedgången:-)
tack för att ni gör mitt och pappas så fullt av liv och glädje. Vi ÄLSKAR er sååååå mycket.


Denna fräcka bananplanta växte precis utanför hotellets ingång, annorlunda växt.







Dessa hibiscusbuskar hade dom som stora, långa häckar. Så fantastiskt vackert när solen lyser på dem.




Rosmarinbuskar, helt otroligt stora var dom.




Denna helt otroligt vackra varelse kom och satte sig på våran handduk en dag när vi låg och gottade oss vid poolen. Någon som vet vad det är för sort??
Nu måste jag gå och stoppa in en tvätt till, mycket tvätt blir det efter en vecka.
Sov gott!!!
Kramkram Marie






2 kommentarer:

  1. hoppas att ni har haft en underbar vecka!! Roligt att du gillade min brudbukett..denna vecka är det dock dags för massor av begravningsbinderi..:( mindre kul..men men...

    Kramar elin

    SvaraRadera
  2. klart att jag inte gett upp dig...hihi..:)

    Jo på jobbet har vi ofta det så att alla beg. hopar sig en o samma vecka..!! Men ofta blir man rätt taggad då tycker jag..Man får upp ett helt annat tempo när man har flera grejor o göra än bara någon..

    Har du hittat någon ny tjej till din butik??

    kramar elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)