tisdag 29 september 2009

Idag har jag höstat

Idag har jag "höstat" i butiken. Tänk vad man kan ändra, göra med mossa och äpplen. Äpplena har jag glädjen att ha i vår trädgård bakom butiken, där vi även har haft hitintills, kommer ha trädgårdscafe under somrarna.

Det enkla är som jag sagt tidigare, oftast vackrast, lägg lite olika favorit saker i en korg och saken är klar.




Imorgon kommer två av de alla som sökt jobb hos mig, SPÄNNANDE, hoppas det blir nåt bra av det. hade varit skönt att få det avklarat innan vi åker på semester.


Hoppas vi ses imorgon igen, sov gott!!!
Kramkram Marie



4 kommentarer:

  1. Hej Marie.

    Vilken jättefin butik du verkar ha...gillar det jag ser :-).

    Javisst är det väl så att det enkla är det vackra, så snyggt att kunna använda sig av vad naturen ger.

    Du har alldeles rätt om min höstplantering att fatet kommer ifrån Affari :-).

    Önskar dig en skön vecka.
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  2. Å vad fint du fixat, gillar allt:) Skulle så gärna vilja se din butik IRL.

    Ja kenya kommer bli underbart tror jag. Vi åker med mina svärföräldrar och ska vara borta 2 veckor, första veckan blir det safari och sista veckan bara ligga på stranden och slappa:)Men du Rohdos kommer nog bli helt kalas för dig oxå:)
    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. ohh..vad det kliar i mina florist fingrar när jag ser bilderna från din butik...!! Hoppas att någon av tjejrna är bra idag!! Håller tummarna för dig..:)

    kram elin

    SvaraRadera
  4. Vilka mysiga arrangemang! Jag har också höstat till det på min balkong... fast jag ligger långt efter dig! ;-) Lycka till med intervjuerna!

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)