måndag 28 september 2009

Hemma med en sjukling :-(

Hej alla, hoppas ni har det bra där ute i bloggsverige, själv sitter jag hemma med en feberfri men gnällig och ynkilg lilleman.


Tack alla er därute som gör så vackra och inspirerande bloggar så jag kunde drömma mig bort en stund. Drömmen avslutades i julens fantastiska värld, himmel vad jag längtar dit, med allt pyssel och pyntande.


Denna tidning är inte helt fel att fördriva tiden med heller, om ni inte redan upptäckt den,
så gör det.



Ha en fortsatt bra dag, ska nu försöka få den lille prinsen att sova så han förhoppningsvis blir i toppform tills vi åker.
Kram kram till er alla
Marie







4 kommentarer:

  1. Stackarn, här har du en sjukling till. Den där tidnigen är ju helt underbar:)

    Har en utmaning till dig på min blogg:)
    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Hallå där Marie!
    Vad tråkigt med dessa förkylningar. Här hemma har vi dragit runt allihopa med feber och ont i halsen.
    Krya på er!
    Kram
    Gabrielle

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag du verkar ha haft, trots en sjukling. Skönt att få drömma sig bort ett tag. = )!!! Vackre hjem och interiör är INTE HELT fel = )!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Det är tråkigt med alla förkylningar som härjar runt om just nu... Men det är väl typiskt för årstiden.
    Du frågade inne hos mig om räknestavarna. Och jag har funderat och funderat på vadorten hette och vad stället hette, men detär totalt stopp i huvudet. Jag tror att jag kanske har någon lapp någonstans där det kan stå, men jag vet inte var den finns just nu. Det enda jag kan säga är att vi var på väg hem från Slottstallets möbler, så det ligger i den delen av Skåne.
    Ledsen att jag inte kan hjälpa till mera.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)