torsdag 1 oktober 2009

Förberedelser

Idag har det varit en dag med förberedelser, inför lördagens stora fest, bröllop.
Vi har snittat omkring 200 långa vackra rosor, 100 lite mindre och en massa blandat grönt, det kommer bli sååå fint när vi sätter ihop det imorgon, bilder kommer, jag lovar.


Ang intervjuerna igår så gick det bara bra, det kommer en tjej imorgon och provjobbar, spännande värre. Berättar mer senare:-)

Kan ni tänka er, detta är en tändsticksask, vacker som en tavla.
Ha en fortsatt bra torsdag!!
Kramkram Marie


4 kommentarer:

  1. hej kära syster, verkligen fina bilder. du är så duktig. jag tycker om dig. själv har jag precis haft mäklaren och fotografen här på plåtning. jättespännnade. känns som jag fyller år och det är julafton på samma gång. ha det så mysigt på resan och hälsa familjen. puss och kram/Malin

    SvaraRadera
  2. åhh..vad kul med bröllop..alltid lika kul..:)
    jag ska faktiskt göra en brudbukett nästa helg..tyvär glömmer man fort när man är mamma ledig men det ska nog gå bra..hihi..:)

    lycka till!! kram elin

    SvaraRadera
  3. Härligt att få göra dekorationer och utsmyckning till ett bröllop! Blir det bilder på dem senare? Ha en mysig helg!!

    SvaraRadera
  4. Hello Marie, jag hörde att en tjej jag känner ska testa hos dig, kul, har bara positivt att säga. Du har nog redan anställt henne:-D
    Trevlig helg!
    kram Jea
    (Blomsterkompaniet)

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)