tisdag 19 oktober 2010

loppisfynd, födelsedag=helgens händelser

Halloj alla glada, hoppas ni har det underbart. Själv så har det hunnits med mycket denna helg, bla så har jag , eller rättare sagt mor min har hittat en skänk till mig på loppis. Dom har en liknande som jag har varit väldigt sugen på länge men den vill dom inte släppa, så när hon sprang på den så blev jag överlycklig, TACK!!!!!!!! Denna söta lilla ask fick oxå lov att följa med mig hem;0)
Sen så har denna prins blivit 3år i helgen, så det firade vi med bio, Marmaduke, en film om en hund, helt ok. En sak är säker att han är fortfarande lite för liten, han ville gå hem ett antal gånger, men vi mutade honom med godis så gick det bra. Sen ville han äta pizza å dricka cola, så vad gör man inte för dom små liven, tyvärr så var pizzan bara urkurk äcklig.



STORT GRATTIS VÅR ÄLSKADE PRINS, VI ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


See you soon, kraaaaaaam Marie


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken mysig blogg & butik du har! Ja, ljuvliga ungar också - såklart :) Och vilket loppisfynd!

    Är glad att ha hittat hit!

    Trevlig helg!
    /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Grattis lillaprinsen och grattis till dig också - så otroligt skoj att ditt hem är med i den norska trevliga tidningen! Åh så jag önskar att jag bodde i Sverige ibland, när bloggbekantas hem figurerar i diverse tidningar och jag skulle vilja köpa. Nå, får se om jag kan muta min mamma - som vanligt - att shoppa lite... ;-D

    Tusen tack för dina värmande ord hos mig - du gör mig så glad!

    Trevlig helg önskar
    Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)