fredag 15 oktober 2010

ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hej kära vänner, hoppas ni har det bra där ute, ledsen att jag inte varit så aktiv här på bloggen.
Nu har äntligen reportage med mitt kök kommit ut i tidningen Bolig Pluss, jag känner mig så stolt, det känns verkligen super kul, mitt hem, kan ni fatta, nu är jag en av alla er andra som har era vackra hem med i nån tidning.
Nu väntar hemfärd från jobbet till min underbara familj, massor av tända ljus, ett glas rött och bara mysa med familjen och titta på IDOL.
Behöver ladda för imorgon fyller lillprinsen 3år, tänk vad tiden går fort;)
Ha det bäst, KRAAAAAAMAR
Marie



4 kommentarer:

  1. Grattis till ditt fina reportage,måste kännas helt underbart.;) Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Wow!!! KIkade efter tidningen i affären idag för jag kände att det började närma sig, kunde inte se den men imon ska jag minsan kolla nogare..:)

    Detta kan jag inte missa!!!

    Hoppas att du har en underbar helg!!
    Varmaste Kramarna Elin

    ps. saknar dig allt lite här på bloggen!! ds.

    SvaraRadera
  3. helt sjukt kul.... så fint och harmoniskt ni har det...
    hade varit kul om dina små gulliga barn varit med.....
    trevlig helg...
    marie w

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis till reportaget! Så roligt med den typen av positiv uppmärksamhet!!!

    Kram, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)