fredag 27 augusti 2010

Dax för fredagsmys......


Kuddarna kommer från HM Home och IB Laursen
Hej alla ni fina, så har det blivit fredag igen, ikväll ska vi inviga vår soffhörna som har fått lite färg i form min nya favvo färg LILA, jag har inte gillat den färgen tidigare men nu har den bara tagit över mig. Trodde aldrig att jag skulle ta in så mycket färg som jag gjort nu i form av kuddar, ljus och värmeljus glas (dottern blev överlycklig, då hon älskar lila) men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig;=) Vad har ni för älsklingsfärg????????
Min filosofi är även att det kan vara ett tecken på att HÖSTEN är här och man vill "boa" in sig inför den kommande vintern. Hursom så tror jag att jag kommer att trivas, i min LILA värld ;D
Sist men inte minst så vill jag önska er alla en underbar helg, själva så ska barnen och mannen troligtvis om vädret tillåter tälta imorgon, har ej bestämt mig om jag ska hänga på eller ej och på söndag så ska vi ta en tur till Sofiero, dom har nån utställning i helgen. Ska nån av er dit??????

Buketten är till alla er som besöker mig här på bloggen och lämnar små kommentarer som gör en såååå glad.
Varmaste kramar Marie




3 kommentarer:

  1. Vad fint du har "boat" inför hösten.Jag har köpt en jättetuff tapet som jag absolut inte trodde att jag skulle välja i första hand,men man kan väll ändra sig.;)Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Lila är en ny favorit för mig också... Modernt och snyggt! Känns kul att ta in en annan färg.

    Ska inte till Sofireo, hade gärna velat dock...

    Trevlig helg!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. ÅHh Även här har några Lila småsaker smugit sig in..härligt på hösten!! :)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)