onsdag 3 mars 2010

Dessa OTROLIGT vackra blomsterbilder klarar jag av att titta på igen, jag bara älskar dom;=)
Besöket igår av de två tjejer som ska göra reportage hos oss, gick jätte bra. Dom var super trevliga och lättsamma. Det kunde nästan ha gått i stopet igår med, för det kom snöflingor stora som typ tennisbollar, förra gången de skulle komma var det ju värsta snöovädret nånsin.
Men hit kom de igår hur som, jag var jätte spänd. Deras reportage brukar visas i Tove, Drömhem och trädgård, Lantliv och Allt om trädgård, Så vi får se vilken det blir.
Lovar att berätta mer när jag vet.

ÄNTLIGEN så är våra älsklingar friska samtidigt, det var väl sisådär 4veckor sen, vi är så trötta på sjukdomar nu och håller ALLA tummar på att de förblir friska.

By the way är det nån som har nåt bra tips på en bra film som går på bio nu, vi, jag å maken ska ha en vuxen helg nästa helg, med hotell+restaurang+bio. NICE!!!!!!!

Var rädda om varann, Kramkram marie

8 kommentarer:

  1. Vad skönt o höra att ni mår bra igen!!

    O jag hörde att det var Åsa som varit hos dig o tittat..Hon ska även hit till oss o göra ett reportage..Så kul!! När kommer de till dig??

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. häääääääärligt, nu är det över, hihi! vet själv när vi hade reportage team här, guuuuuuuuuu vi städade och fejjade i veckor, vad skönt det var sen då, fniss! vad skönt att ni är krya! underbar bilder!!!!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. åh syster! så himla roligt för dig. ditt hem är urvackert och verkligen värt att visas upp. du måste meddela mig när det blir av. jag köper vartenda nummer! jag är stolt över dig! puss och kram. /malin

    SvaraRadera
  4. Guuud va spännande,är glad för din skull.Härligt med en "vuxenhelg",må så gott och ta hand om er. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. tack för fina bilder på de underbara barnbarnen,en vitamininjektion...
    det ska bli väldigt trevligt att mysa med dom nästa helg när ni ska på mys...
    gissa vi ska tokbusa....
    älskar er alla gör mormor och morfar

    SvaraRadera
  6. Hej Marie!
    Kommentaren till dig är på min sida, sorry, hjärnsläpp!!!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Så kul med reportage!!!

    Ha en skön kommande helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  8. Kikar in o önskar en super härlig helg!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)