lördag 6 mars 2010

100:DE INLÄGGET!!!!!!!!!!!

Det är ju helt sjukt men detta är det 100:de inlägget, å det måste firas. Så jag tänkte lotta ut detta vackra zinkägg, som även går att dela på. Lämna en kommentar för en lott och om du även länkar så har du två lotter. LYCKA TILL!!!!!
När man ser dessa vackra blommor så håller ni väl med om att det verkligen känns som vår och sommar är på G. Just nu gör ju inte SOLEN att det känns som det är jätte långt bort, den strålar helt underbart, förutom att man nu ser hur SKITIGA fönsterna är=(

Här är lite smakprover på nyheter som trillat in i butiken under veckan, känns som jätte bra val, är alltid lite spännande att få hem grejerna när man inte sett dem i verkligheten.
Ha nu en fantastisk helg, hoppas solen lyser på er med;=)
Varmaste kramar M


44 kommentarer:

  1. Hej Marie!!! visst är det väl underbart när solen skiner..jag bara njuter!! dock har vi -7..mindre härligt..men men...:)

    Härligt med massor av nytt...hos oss ramlar grejorna med in men logen är inte klar så nu samlas allt bara på hög...men lite kan man allt kika i kartongerna..:)

    Klart att jag vill vara med o tävla o jag länkar givetvis..:)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Klart man vill vara med i din fina utlottning,länkar också.Visst är vädret helt ljuvligt ljust nu.Ha en skön Lördag. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vara med och tävla om det fina ägget. Länkar gör jag också.
    Det är så roligt när varorna droppar in i butiken - som julafton varje gång *ler* Äggkopparna på fot såg fina ut.....
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram från Mia

    SvaraRadera
  4. Åhh Marie vilken tur att du sa till..Ändrat nu..:)

    Någon första koll har jon inte pratat om..Utan de kommer o gör reportage den 20e april..Så spännande..:)
    Har du sett några reportage som hon gjort innan??

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  5. Vill gärna vara med i ditt lotteri.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Oj så mycket jag har missat inne hos dig....har haft så myckat annat för mig på sistone.
    Vilket ljuvligt ägg du lottar ut självklart vill jag vara med och tävla om det!
    100 inlägg...visst går det fort när man har roligt? Här har du också en som njuter av det härliga vädret, soligt och +grader på dagarna och minus på nätterna, perfekt för ett bra skoterföre.

    Kram Pernilla

    Ps jag länkar inne hos mig!

    SvaraRadera
  7. Psst bara jag igen!
    Hur länge pågår din utlottning?

    Kram P

    SvaraRadera
  8. Hej i "Boden"!
    Jag brukar kika in till dig mellan varven, det är så kul, man får inspiration av det.
    jag hoppas att du fortsätter i samma stil.
    Det vore kul att kunna vinna ett Ägg,har bestämt mig för att vår Påsk inte skall vara gul iår utan Zink,grå och lite lila, då skulle ju detta passa förträffligt bra.
    Hälsning Från Meta

    SvaraRadera
  9. Hej
    Vilken underbar blogg, och det är klart jag vill vara med på utlottningen. Det blir 2 lotter.
    Länkar från min blogg,
    http://vindsromantik.blogspot.com/

    Ha det gott
    /Maggan

    SvaraRadera
  10. Det gäller att vara förberedd när påsken dyker upp. Ett så här vackert ägg vill man ju förstås gärna försöka vinna:) Är med och tävlar med en lott.

    Trevlig söndag

    Rebecca

    SvaraRadera
  11. Hej Marie!
    Har precis börjat att hitta in på olika bloggar, 100 inlägg...vart får Du allt ifrån?Första men definitivt inte sista gången som jag kikar in!
    Nybörjartur?
    Kram Titti

    SvaraRadera
  12. jaa nu är att våren på gång, vilket fint ägg, det vill jag gärna vara med och tävla om. Jag länkar med bild så klart. Ha en fin vecka och kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  13. Ååå det var ett vackert ägg :)
    Kika gärna in hos mig på Loppis Skattkammaren


    Kram Louise

    SvaraRadera
  14. Lyckades visst inte skriva en kommentar, nytt försök! Vill gärna vara med i din fina tävling och fira ditt hundrade inlägg! Länkar på min sida!
    Hälsningar från Växthusmadam

    SvaraRadera
  15. År gärna med och tävlar om detta vackra ägg!
    tar en lott!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  16. Ja, jag älskar solen!!
    Vilket härligt ägg/äggförvaring, eller vad det nu är för nåt läckert!
    Jag är gärna med och tävlar!
    Jag lägger in din tävling i min blogg!
    Ha en skön vecka!!
    "Solen skiner, himlen är blå!
    Va det är skönt att leva då! Högt i topp går allas humör och det är det som susen gör!" som mina barn sjunger!!

    SvaraRadera
  17. Så vackert ägg! Klart jag vill pröva lyckan :). & så kul att hitta till din blogg!

    SvaraRadera
  18. Vilken härlig blog du har,återkommer mer än gärna hit. klart jag vill vara med i utlottningen och jag länkar också så klart
    Ha en fin vecka
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  19. Hejsan,
    Så klart man vill vara med och tävla om ett så himla snyggt ägg.
    Nu ska jag kika vidare på din blogg.
    Camilla

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen och har länkat från mig till dig!
    Vill passa på med ett HURRA för det 100:e inlägget också.

    Hälsningar
    Anna

    SvaraRadera
  21. Man får grattulera till 100:ade inlägget och att du kommer att ha ett repotage från din butik snart...så spännande :)
    Ägget passar så bra hos mig...tror mina hönor skulle bli stolta om det hamnade på vår gård ;)
    Länkat var det här ;)

    SvaraRadera
  22. Wow! Viket vackert ägg. Den här utlottningen vill man inte missa.
    100 inlägg; inte dåligt! Bra jobbat!
    Hoppas vårsolen skiner på dig också./ Elvan

    SvaraRadera
  23. Hej jag vill gärna vara med och tävla om ditt fina ägg! Har länkat på min blogg.

    Hälsningar Mari

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Grattis till 100 inlägg :)
    Självklart vill jag vara med och försöka vinna det vackra ägget.
    Jag länkar.
    Ha en fortsatt underbar vecka!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  25. Jag är med och tävlar och hoppas på lyckan..
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Wow..for et vakkert egg. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Fin dag til deg fra Maliva

    SvaraRadera
  27. I sista minuten hittade jag din blogg och så klart vill jag vara med och tävla om det fina ägget.. Jag länkar från mig till dig på min blogg..

    Jättefin blogg du har.. Jag återkommer säkert..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  28. Vilket underbart ägg! Jag är mer än gärna med och tävlar om det fina. Jag länkar från min blogg. Kram Stina

    SvaraRadera
  29. Jag vill jättegärna vara med och tävla om ditt fina ägg! Jag länkar till tävlingen från min blogg. Kram Alice

    SvaraRadera
  30. Grattis till det 100 :e inlägget :-)Vilket fint ägg du lottar ut. Självklart länkar jag fr min blogg och är med i utlottningen.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  31. Vilket fint ägg!
    Är gärna med i din utlottning!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  32. Vilken fin blogg du har.
    Är ny på detta Sitter & klickar runder bland alla fina bloggar. Blir bara såå inspirerad.
    Super fint ägg vill jag jätte gärna vara med & försöka vinna.Länkar med bild på min blogg.
    Sänder en vårkram
    åxå från Skåne.
    Sus

    SvaraRadera
  33. Grattis till så många inlägg. Fin blogg, fina bilder, och fint zinkägg. Hoppas man vinner!

    SvaraRadera
  34. Oj oj oj, såg för sent att jag är för sent ute. Ja ja bättre lycka nästa gång. Grattis till den som vinner.

    SvaraRadera
  35. vaaaaaaaa är min kommentar borta, jaja kanske inte skrev nå, tänkte kanske bara, fniss! länkat har jag gjort i lördags iaf!!!!
    ljuvligt ägg!!!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  36. Ett sånt fint ägg vore toppen att få vinna!
    Jag länkar också.
    Hoppas nu på tur!
    Märta

    SvaraRadera
  37. Vilket fint ägg,skulle passa fint hos mig!Ann

    SvaraRadera
  38. Är hemskt gärna med i din tävling :)
    Ett jättevackert påskägg du har till utlottning!

    Maria Ö/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Länkar på min blogg :)
    www.homewhitme.blogspot.com

    Kram
    M

    SvaraRadera
  40. Jag vill vara med, o kanske vinna ägget :)
    Länkat här :
    http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/march/zinkagg.html

    Kram Annika familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  41. http://shamnmum.blogg.se/2010/march/vinn-zinkagg-.html

    KLART JAG ÄR MED.

    undrar dock när denna tävlingen avslutas.. stod inte

    SvaraRadera
  42. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, hoppas jag inte är för sent ute.....
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  43. hej hej!
    jag är med! finfint ägg
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är med och tävlar och hoppas på vinst....
    Ha en glad påsk!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)