lördag 20 februari 2010

NYA FAVORITER=)

Denna otroligt vackra kryssantemum är en ny favorit hos mig, den har en helt underbar färg som skiftar i svagtlila och ljus-ljus rosa med aningens gult i mitten.
Detta är ytterliga en nybliven favorit hos lilla mig, denna HELT underbart vackra tidning JeanneArc Living. Man blir ju sjuk när man tittar i den, vill ju bara ha ALLT.
Speciellt detta utebadrum blev jag kär i. Vi ska till våren göra om i trädgården så det kliar verkligen i fingrarna att hitta på nåt liknande, men det blir nog bara en önskedröm.


Ha nu en skön melodifestivals lördag, så återkommer jag imorgon med loppisfynd.
Kramkram Marie

3 kommentarer:

  1. Visst är det utebadrummet helt underbart vackert! Vi ska också se på melodifestivalen och äta god mat till.

    Ha en skön lördagkväll!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Jeanne d´Arc tidningen är helt outstanding, fullproppad med inspiration från första till sista sidan. Här blir det också melodifestivalen nu ikväll.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hejhej Marie!
    Finns det något underbarare än att slänga upp sina ben, luta sig tillbaka och njuta av sin favorit tidning? Jo lite loppis avkoppling då i så fall. Nu väntar jag spänt på att få se dina fynd.
    Ha det fint
    KramaKram
    Lotta

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)