söndag 21 februari 2010

LOPPISPRYLAR

Dessa saker som jag kom över denna gång hittade jag på ett ställe som ligger bara en liten biltur från oss. Jag, Tilde å mormor var på tur i torsdags, vi skulle blandannat handla mat, och så blev det lite halsdukar som jag har en viss förkärlek till, visar er dom en annan dag=)Alla var trötta efter mat och klädshopping men jag hade bestämt mig jag SKULLE kolla in om de hade fått in nått nytt kul som bara måste med mig hem.
Givetvis var de det, bla denna fina tavla, jag gillar den skarpt. Jag tycker det ser ut som om det står att han som gjort den heter Lennart Böckman. Fin är den vem det än är som har gjort den=)

Även dessa sötnosar var jag bara tvungen att ta med hem, sötnosar kan man verkligen kalla dom, de är inte större än ca 8cm.

Sen har vi det bästa till sist, en spegel med hylla i överkant, och två små bord, det minsta ser nästan ut som ett "dockmöbel"Har inte hittat rätt plats på sakerna men det får växa fram, snacka om I-landsproblem.

Annars har vi haft en lugn å skön dag t.o.m hunnit kolla in en film, tyvärr ingen hit.
Snart väntar en god portion kalops, den har stått på spisen nästan hela dagen, så den är nog mör å fin nu.
Kramkram på er alla fina därute och tack alla ni som återkommer till min blog, det värmer att se hur många av er som tittar in varje dag,TACK!!!!




3 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd Marie!!!

    Jag bara älskar speglen..!! Inte alls avundsjuk..tihi.... :)

    Här har det inte blivit någon loppis på ett tag..:(

    Önskar dig en toppen start på veckan!!
    Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Hejhej!
    Vilka kanonfynd! Underbart när man hittar såå fina ting. Gillar oxå verkligen dun spegel och det lilla avskavda bordet, sååå nice.
    Idag har jag bara latat mej, imorgon är en annan dag.
    Ha det fint
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Det var ju fina fynd, men spegeln är alldeles underbart vacker!

    Kram på dig/Mimmi

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)