onsdag 27 januari 2010

SNÖKAOS=(




Jag måste bara få säga att jag är sååååååå trött på detta snöande, blåsande och hemska kylan.
Jag slet som ett djur igår för att vårt hus skulle vara tipp topp, för tanken var att hon som vill göra ett hemmahos repotage hos mig skulle komma idag, vid tre tiden. Men när klockan var ca ett ringde hon och sa att dom inte vågade åka pga VÄDRET. Jag förstår ju henne mer än väl, men det känns lite surt. Man måste stå sig själv närmast och inte tänka på andra.
Hur som haver så kan ni ju få se hur det ser ut, tror ni att det blivit nåt repotage?????
Dessa siffror hängde jag upp i en lian av eucalyptus, det är faktiskt lite tanke bakom valet av siffror: 4:an står -04 då Tilde är född och 7:an står för -07 då Hannes är född.
Sitter å vänta på att min kärlek ska komma hem från sin bilfärd från Växjö, kanske inte den bästa dagen att åka bil, men men vad gör man inte!?!?
Ha det bäst därute i snöovädret=)
Kramkram Marie




1 kommentar:

  1. ja,trist med snön är det....
    så fint du har det, vackra arr....
    vore trevligt att få se det hela i tidningen framöver, kul om vi fick se mera från din fina affär med blommor och planteringar, kul med nya ideér...
    ha en ljuvlig torsdag
    marie w

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)