måndag 25 januari 2010

Här är vår lilla TIGER=) snacka om att man längtar tills det är dax för BEACHEN 2010.
Får nog börja tänka på figuren, var den nu finns?!?
Hoppas ni alla har det bra där ute i kylan, vad jag förstår så ska den stanna ett tag till, det har ju till å med varnats för snö kaos ons/tors usch fy nu är jag trött på detta, hur är det med er???

Sist men inte minst vill jag tacka alla underbara som lämnat kommentarer hos mig, det är sååååå roligt att få dem, jag läser ALLA med glädje.

Ha det bäst=)

Kramkram Marie

4 kommentarer:

  1. åh! finaste flickan! pussa på henne från moster malin.

    SvaraRadera
  2. Men vilken snygging.....ja tänk snart är vi där igen, sommaren alltså! Tänk att även ni där nere har riktig vinter, vi har mellan 5-8 minus grader och klart i luften, vårfåglarna kvittrar och man längtar så till den riktiga våren.
    Jo jag klippte av några trådar och böjde försiktigt upp dom, petade in ljuset och försiktigt ned med dom. Gillar den jättemycket nu.
    Vet du...att äntligen har "mina" Myrsiner kommit till butiken, jag var tvungen att gratulera min leverantör hihi, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge....eller hur?

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken söt dotter du har!
    Visst saknar man värme när du vísar en sådan härlig bild.
    Jag har ju mitt hjärta på Öland och du visar såå fina bilder från det vintriga Skanör.
    Havet är ju bland det härligaste som finns.

    Vill du vara med i utlottningen av en underbar stickad klänning i mohair och ull, så kika in till mig.

    Kram

    ♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Så härligt det ser ut med sommar! Och så söt hon är din lilla dotter!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)