tisdag 10 november 2009

Idag har jag gjort om lite hemma, blir så inspirerad av alla er där ute.
Har satt upp en hylla ovanför byrån,i "hallen" givetvis med lite pynt på. Som det har sagts innan så blir bilder med blixt ingen hit, men vad gör man inte för att ni ska kunna se hur det ser ut=)
Denna spegel kom oxå upp i dag, i spegeln skymtar den ny uppsatta hyllan. Jösses vad jag hann med mycket idag, kom jag på nu.
Murgröna från trädgården i små vaser, kan inte bli bättre.


Nu tror jag att min hylla är färdig pyntad, vad tror ni!??


Även våra lampor ovanför matbordet har kommit upp. Äntligen kan man se när man sitter där=D aldrig fel. Tycker dom passar in kanonbra.



NU hörde jag hur sängen kallade på lilla mig, sov gott alla bloggarvänner=)
Kramkram Marie



7 kommentarer:

  1. hej vännen! ja du vad bra att du lyssnar på din säng du..jag är en nattuggla jag och min säng verkar viska....vilka härliga sileben du har överallt, det märks att du har arrangemang i blodet!

    varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Där fick du till det!
    Hoppas du fick sova gott!

    SvaraRadera
  3. allt ser jätte fint ut!! du är så duktig så!! här blir de inte mycke gjort.. har en förkyld liten tjej med som gärna vill va i famnen hela tiden o då e de inte lätt o göra något..men vi myser..:)
    kramar elin

    SvaraRadera
  4. Så härligt det är när man har hunnit med en massa saker under dagen, man känner sig så "nyttig". Väldigt fint blev det hos dig och fint pyntat på hyllorna.
    Tack för mailet.....kände mig lite frågvis igår:)

    Ha det bra
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. nej jag har inte tagit någon spruta ännu..hm..ska man eller ska man inte tross?!

    Jag mår bättre o vera e bara snorig nu..o gnällig...:)

    men feber o hosta e bort i alla fall..

    kramar elin

    SvaraRadera
  6. En blomsterhandel i Skanör kan man ju inte låta bli att besöka ;)

    Kul att hitta hit till din mysiga blogg!

    Ha en bra dag,

    Anna

    SvaraRadera
  7. Hej vännen.

    Vad mycket du hunnit med, alltid lika härligt, och vad fint det blev:)Underbart pynt.
    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)