torsdag 5 november 2009

Denna vackra skapelse fixade jag ihop idag, är det för mycket JUL eller vad säger ni????
Dessa "kulorna" kom häromdagen, de kan inta hängas men de är ju vackra att bara ha liggandes, ett tips från försäljaren är att ha dom till smyckesask=)

Har ni sett det är VÅR, skämt å sido men jag kunde verkligen inte låta bli att ta in dessa skönheter, ranunkel och tulpaner. Visst är det härligt när man tar i tulpanerna och det knastrar om dom, det känns så fräscht.






Ha ni nu alla en fortsatt trevlig kväll!=D
Kramkram Marie







3 kommentarer:

  1. Vilka underbara tulpaner!! Jag smälter!! O det kan bara inte bli för juligt just nu, jag vill ha jul nu!! :)

    hm..kuddarna..har inte haft dem i mys soffan så jag vet faktiskt inte..har bara haft dem som "prydnad"..men dom e fina o titta på..hihi.. Där emot har jag jute säckar hängandes över soffan o dom tycker jag inte sticks precis...

    Nej de va inte julnummret..:( den skulle inte komma förns i slutet av november..

    kramar elin

    SvaraRadera
  2. sååå himla vackert du gjort... man bara njuter...
    grattis till tusenstrecket av besökare...
    ha en skön helg...
    vad spännande med en ny s i affären, lycka till!!!
    marie w

    SvaraRadera
  3. Å så mycket vackert du visar:)Jättefint att bara ha kulorna liggandes sådär.

    Hoppas du får en härlig helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)