torsdag 22 oktober 2009

Stilleben=Lycka

Jag bara ÄLSKAR att göra om mina stilleben, jag blir såå lycklig när jag får pynta och pyssla i mitt helt underbara hem. Nu har jag andvänt mig av massvis med mossa, både vanlig och kuddmossa, så vackert.
Denna murgröna är en ny sort, helt fantastiskt dekorativ, smala långa blad. Pottskåpet här på bilden målade jag när vi flyttade, kan inte fatta att jag gjort det tidigare, blev ju så bra, en helt ny möbel.


Äntligen har jag funnit en plats till denna vackra klocka, tyckte det blev riktigt bra.


På söndag ska jag och mina föräldrar åka på aktion, hoppas verkligen att jag kommer hem med MASSVIS av grejer.
Tack för idag och på återseende:-)
Kramkram Marie



5 kommentarer:

  1. Ja, visst är det underbart att få gå hemma och pyssla!!! Det är rogivande. Så fint du har i din butik, att bero på inlägget här nedan!

    Ha en sköööön fredag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. ja de e underbart o pyssla hemma..älskar med det..tyvär blir det inte allt för mycket gjort nu med en liten runt benen...men men..lite i alla fall..:) men ibland önskar jag att det fanns fler timmar på ett dygn....

    hoppas att du får en skön fredag imon!!

    kramar elin

    SvaraRadera
  3. Man mår verkligen bra att få pyssla! Det är som bomull för själen :) Ha en riktigt mysig helg! Stor KRAM

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hittar massa fina saker på aktionen. Hälsa föräldrarna från mig. Ha en skön helg. Jag ska besöka lite affärer här i Stockholm.
    Kram AnnCatrin

    SvaraRadera
  5. hej!
    Ser verkligen mysigt ut i butiken!
    Massa fina stilleben och arrangemang, precis som en bra butik ska vara!

    Trevlig helg! Kram Mariette

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)