onsdag 21 oktober 2009

Butiksnyheter

Har i veckan fått in ännu en leverans nya varor, så kul att packa upp, skylta om.
Tycker ni det känns för juligt med dessa rumsgranar eller funkar de för hösten också, jag tycker dom är helt underbara.



Dessa ny inkomna vita små bokstäverna finns även i ABC&. Pokalerna o torsun är oxå nya, I Like


Jag har fått några förfrågningar om man kan köpa av mina saker. Visst kan man det, maila mig om vad du är intresserad av, så kommer vi överens om hur vi löser det hela.


Ha en skön kväll, nu väntar Grey´s anatomy
Kramkram Marie



4 kommentarer:

  1. Åhh jag älskar din butik!! å de klart att rumsgranarna kan få flyya in redan..dom e ju underbara..!! det har aldrig fått flytta in någon till mig men kanske i år...:)

    smälter för de vita azaleorna!!!

    hm..greys anatomy över o nu väntar sängen...

    kramar elin

    SvaraRadera
  2. Granarna var helt underbara! Var får man tag i sådan? Vad heter de? Kanske kort och gott "rumsgranar"? Synd att man inte bor i Skanör ;)

    Ha det bäst och finfin blogg!

    SvaraRadera
  3. Fint med dom små granarna. Kan man plantera ut dom sen tro? Jag vill köpa, men väntar på att mitt kök blir klart.
    kram/anncatrin

    SvaraRadera
  4. nej den brukar nog allt vara lite bättre..va så mycket scrap grejor denna gången..hm..de e me kul men inte den inspirationen man vill ha där direkt... men man kan njuta va den ändå..:)

    här har det rullat peter jöbacks julskiva hela dagen...hm...får nog köpa lite pepparkakor till fredags myset imon..:)

    kramar elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)